hero-kbase

Reparatieverzoeken melden? De QR-code nu ook digitaal!

We merken op dat steeds meer mensen gebruik maken van de mogelijkheid om reparatieverzoeken via de QR-code te melden. Bewoners hebben al veel positieve ervaringen gehad met de snelheid en gebruiksvriendelijkheid van deze methode. Daarom bieden we nu naast de fysieke QR-code op een sticker ook de optie om de QR-code digitaal te scannen. Met de introductie van de digitale QR-code streven we ernaar om reparatieverzoeken op elk gewenst moment en vanaf elke locatie te kunnen ontvangen.

Hoe werkt het?

Om een reparatieverzoek in te dienen, kunt u de QR-code op onze website scannen met de camera van uw smartphone. Vervolgens vult u uw postcode en huisnummer in, kiest u het gewenste verzoek uit de beschikbare opties in de keuzelijst, en voltooit u de melding op de gebruikelijke manier.

Wanneer onze website wordt bezocht vanaf een smartphone dan kunt u via de button een reparatieverzoek indienen. Als u bijvoorbeeld een liftstoring meldt via de QR code of button dan komt de melding direct in het storingssysteem van de liftleverancier. Hierdoor kunnen we reparatieverzoeken sneller afhandelen

 

Of stel je vraag hieronder, dan nemen wij zo snel mogelijk contact op

Group 1
Group 2

REBO Groep is aangesloten bij: