Reparatieverzoeken melden? De QR-code nu ook digitaal!
We merken op dat steeds meer mensen gebruik maken van de mogelijkheid om reparatieverzoeken via de QR-code te melden. Bewoners hebben al veel positieve ervaringen gehad met de snelheid en gebruiksvriendelijkheid van deze methode. Daarom bieden we nu naast de fysieke QR-code op een sticker ook de optie om de QR-code digitaal te scannen. Met de introductie van de digitale QR-code streven we ernaar om reparatieverzoeken op elk gewenst moment en vanaf elke locatie te kunnen ontvangen.
Hoe werkt het?
Om een reparatieverzoek in te dienen, kunt u de QR-code op onze website scannen met de camera van uw smartphone. Vervolgens vult u uw postcode en huisnummer in, kiest u het gewenste verzoek uit de beschikbare opties in de keuzelijst, en voltooit u de melding op de gebruikelijke manier.
Wanneer onze website wordt bezocht vanaf een smartphone dan kunt u via de button een reparatieverzoek indienen. Als u bijvoorbeeld een liftstoring meldt via de QR code of button dan komt de melding direct in het storingssysteem van de liftleverancier. Hierdoor kunnen we reparatieverzoeken sneller afhandelen