hero-kbase

Uitkomsten klanttevredenheidsonderzoek

We zijn verheugd om met u de resultaten van ons recente klanttevredenheidsonderzoek te delen, waaruit blijkt dat we op het gebied van financieel beheer, technisch beheer en accountmanagement een gemiddelde score van 7.1 hebben behaald. Op het vlak van reparatieverzoeken tonen de cijfers een gemiddelde score van 6.3. In ons vakgebied zijn dit mooie scores waar wij trots op zijn, maar wat ons tegelijkertijd ook inzicht biedt in de ruimte voor verbetering.

In het voorwoord gaf Esther Burgers al aan dat onze focus voor 2024 op de samenwerking met bestuursleden en contactpersonen van VvE’s ligt. Uw accountmanager gaat jaarlijks een evaluatiemoment plannen. Daarnaast gaan we aan de slag met het optimaliseren van onze werkprocessen en daar nemen we de communicatie op alle onderdelen in mee. We hebben opgemerkt dat veel van de ontvangen feedback gaat over zaken die achter de schermen bij ons gebeuren. We streven ernaar hier transparanter en vaker over te communiceren.

Voor de score op afhandeling van reparatieverzoeken speelt de communicatie en kwaliteit van de onderhoudsleveranciers mee. Mede hierom zijn we een pilot gestart met onderhoudsleveranciers. Hierover hebben wij u in de vorige nieuwsbrief geïnformeerd.

Daarnaast willen we het melden van reparatieverzoeken zo eenvoudig mogelijk maken. Daarom zijn wij eerder begonnen met de mogelijkheid om reparatieverzoeken te melden via een QR code: https://www.rebovvemanagement.nl/mijn-vve/reparatieverzoek/. Tijdens het VvE evenement op 16 november 2023 werd hier een demo over gegeven, waarop we zeer positieve feedback hebben ontvangen. VvE-leden geven aan dat het erg makkelijk en snel werkt. Echter concluderen wij, gezien het aantal reparatieverzoeken dat op deze manier wordt ingediend, dat nog veel VvE-leden niet op de hoogte zijn van deze handige optie. We gaan onze communicatie hierover verbeteren.

Komend jaar zullen we opnieuw een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren. Hiervoor ontvangt u t.z.t. een uitnodiging. Indien u op dit moment opmerkingen of suggesties heeft om onze dienstverlening te verbeteren, nodigen we u uit om contact op te nemen met uw accountmanager.

 

Of stel je vraag hieronder, dan nemen wij zo snel mogelijk contact op

Group 1
Group 2

REBO Groep is aangesloten bij: